A. Kroes winnaar competitie MHV

Vrijdag, 24 juni 2016

Een zeer geslaagde competitie

16 vissers kwamen bijeen om de laatste wedstrijd van de competitie af te ronden.
Wegens de slechte vangsten werd er uit geweken naar het Meppeler diep bij "de kievit"
Ondanks, of dankzij, het slechte weer werd hier wel goed gevangen, zowel grote brasems als de kleinere vissen gaven acte de presence.
Zo wist de heer Piest, de latere dagwinnaar, maar liefst 6873 gram bij elkaar te vissen. Ook de beide Spraakmannen vingen lekker en zaten, samen met de heer Hilberink, in de top 4.
Overall winnaar, A. Kroes ving wat kleinere vis maar toch nog bijna 4 kilo.
Na het eindsignaal werd de balans weer opgemaakt. Deelnemers konden hun slechtste resultaat van de totaalstand afhalen zodat de 5 beste resultaten bepalend waren voor de eindstand.
Dit jaar was ervoor gekozen om iedereen die minimaal 3 wedstrijden mee had gedaan een mooie vleesschotel te geven. Vanzelfsprekend viel dat initiatief goed in de smaak!
Na de uitreiking bedankte de organisatie alle deelnemers, wenste hun wel thuis en sprak de hoop uit dat er volgend jaar een nog groter deelnemersveld zou zijn.
De MHV bedankt Gert Spraakman voor zijn inzet.
Foto's kunt u hier bekijken.
De top 5.
1 A. Kroes wist 15766 gram te vangen, goed voor 9 punten.
2 G. spraakman wist 16951 gram te vangen, goed voor 15 punten.
3 M. Spraakman wist 14594 gram te vangen, goed voor 20 punten.
4 W. Hilberink wist 10133 gram te vangen, goed voor 27 punten.
5 G. Jansen wist 9273 gram te vangen, goed voor 31 punten.