Vrijdag, 14 oktober 2016

De nieuwsbrief is verzonden. Mocht u deze om wat voor reden dan ook niet ontvangen neem dan contact op met de beheerder van deze pagina. Verderop vind u een beknopte versie

Kosten "het visblad"gaan voor 2017 naar 7,80€
Petten met het logo van de MHV zijn te reserveren bij onze secretaris Jan Dozeman. Kosten zijn 12,50€, uitreiking op onze ALV van 2017.
Gratis jeugdvergunningen voor kinderen tot 14 jaar zijn op onze site te downloaden. Let wel: er hangen enige restricties aan!
Ledenadministratie. Contributie (machtiging en acceptgiro) en wijzigingen lopen nu direct via Sportvisserij Nederland. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 0900-2025358 (0,35€/minuut) of via ledenadministratie@vispas.nl
Bij deze verandering hoort ook een ander Ibannummer :NL04INGB0650393872 tnv Sportvisserij Nederland.
Verdwijnt dan onze eigen ledenadministratie? Neen, dit gaat alleen om de betalingen, machtigingen en het versturen van de vispassen. Heeft u vragen hierover neem dan contact op met onze ledenadministratie.
Jeugd: Wij hebben een nieuwe jeugdcoördinator gevonden in de persoon van Frans Lugtmeijer. Frans heeft op 1 oktober j.l. zijn vuurdoop gehad in het Wilhelminapark. Met 15 deelnemers en een goed gesponsorde prijzentafel was dit een groot succes.