Stoel & Hup winnen tussen de meren

Woensdag, 5 oktober 2016

De laatste wedstrijd Matavi/MHV van 2016 vond plaats tussen de meren

25 september, 24 deelnemers  melden zich bij De Valk om te loten. Dit waren er drie minder dan in eerste instantie het geval zou zijn en dat brengt altijd wat gedoe met zich mee. Gelukkig wist de organisatie het weer prima op te lossen en konden de deelnemers om 09.00 uur beginnen met de wedstrijd.
Winnaar  van vak A, dhr Stoel wist maar liefst 26 kilo bij elkaar te vissen. Een prima resultaat mede gezien hij een plek in het midden had. Organisator Spraakman zat op de kopplek van hetzelfde vak en had iets meer dan 22 kilo. Een heel verschil met vak B waar winnaar Hup nog niet aan de 4 kilo kon komen.
De resultaten.
Vak A
W. Stoel, 26006 gram
G. Spraakman, 22138 gram
W.Hilberink, 6879 gram
Vak B
H.Hup, 3979 gram
H.Gruppen, 3650 gram
B.Plat, 3213 gram
Organisator G. sprrakman wil alle deelnemers bedanken voor hun sportieve inbreng en hoopt allen in 2017 weer te zien. Tevens bedankt hij "de Valk" voor hun goede zorgen, zowel voor als na de wedstrijden.