jeugdwedstrijd 1 oktober

Vrijdag, 7 oktober 2016

1 oktober hield de MHV de jaarlijkse jeugdwedstrijd

Er hadden zich 15 kids opgegeven die onderling een wedstrijdje gingen vissen. Om negen uur konden de hengels te water gaan en werden ook al snel de eerste visjes gevangen.
Gelukkig klaarde het weer ook wat op want vissen in de regen  is natuurlijk niet cool.
Na een kleine anderhalf uur zagen we de vangsten ietwat afnemen maar gelukkig hielden al onze deelnemers er wel de moed in.
De eerste prijs ging naar Maik Zwiers met 115 cm. Op de tweede plaats eindigde Bowe van Schelt met 75 cm en als derde eindingde sem Petri met 73 cm.
Natuurlijk kregen ook alle andere deelnemers een prijs en kunnen zowel de deelnemers, de organisatie en de sponsors met een goed gevoel terugkijken.
Hoofdsonsor Dier all in, sunsponsors Raven en Matavi: Bedankt namens het bestuur en de deelnemers!