W. Hilberink wint 5e wedstrijd MHV competitie.

Donderdag, 10 augustus 2017

W. Hilberink wint 5e wedstrijd MHV Meppel

W. Hilberink is op de 5e dag van de competitie van de MHV Meppel als 1e geëindigd met een ruime winst van ruim 6 kilo vis …SUPER!!!. Deze avond werd er gevist in het kanaal bij Rogat. Om half 7 klonk zoals iedere wedstrijd het begin signaal en kon de wedstrijd beginnen. Na 5 minuten werd door W. Hilberink de eerste brasem al naar boven gehaald, waarna er snel nog een paar volgden, de buren hadden het nakijken!!!! Op de meeste stekken was het mondjes maat wat het vangen betreft. Met de vaste stok werd er hier en daar wel vis gevangen maar geen grote. Alleen de heer D. Jonkers wist een mooie brasem naar boven te halen en nog een paar leuke vissen wat goed was voor een 2e plaats . Ook de kopstek van de heer P. Bakker werd goed besteed met een vierde plaats. Verdienstelijk een derde plaats met leuk wat vis voor de heer M. v . Sleen, die daardoor steeg in het klassement. De top van vorig jaar A. Kroes blijft deze competitie ver achter en wist deze avond geen vis naar boven te halen. Door hier en daar de verschillende vangsten werd het klassement behoorlijk door elkaar gegooid. Volgende week word de wedstrijd beslist achter het tuincentrum.

Uitslag 5e wedstrijd MHV.

1e W.Hilberink 6366 gr
2e D.Jonkers 2359 gr
3e M.v.Sleen 2188 gr
4e P.Bakker 1434 gr
5e G.Spraakman 1413 gr
6e B.Smid 1301 gr
7e J.Keil 1274 gr
8e P.Jans 1130 gr
9e P.d.Gunst 1039 gr
10e F.Tanahatou 819 gr
11e G.Jansen 809 gr
12e H.Jansen 770 gr
13e S.Tanahatou 686 gr
14e T.Jonker 633 gr
15e M.Spraakman 577 gr
16e A.Jonker 572 gr
17e P.Gelmers 0 gr
18e A.Kroes 0 gr

De tussentand van de competitie ziet er als volgt uit;