Jeugd vis dag bij de Woldstek

Vrijdag, 20 april 2018

Een beleving voor de jeugd

Op zaterdag 26 mei, de nationale hengeldag, organiseert de Meppeler hengelaars vereniging in samenwerking met forellenkwekerij de Woldstek, een dag voor de jeugd(t/m 14jaar). Op deze dag zal de Woldstek hun belevingsvijver voor een deel beschikbaar stellen voor de jeugd, om hier een dagdeel te kunnen vissen. De Woldstek stelt tevens aas en hengels beschikbaar voor de deelnemers. We starten de dag om 12:00 uur met tekst en uitleg van de organisatie. Vanaf 12:30 kan er worden gestart met vissen. Dit gebeurt onder leiding van een aantal vrijwilligers. De eindtijd zal rond 16:00 uur zijn.

Doe jij ook mee? Geef je dan snel op, want het aantal beschikbare plekken is beperkt.