***Een beleving voor de jeugd ***

Maandag, 18 maart 2019

Wegens groot succes organiseert de Meppeler hengelaars vereniging in samenwerking met forellenkwekerij de Woldstek op zaterdag 4 mei voor de derde keer een dag voor de jeugd(t/m 14jaar). Op deze dag zal de Woldstek hun belevingsvijver voor een deel beschikbaar stellen voor de jeugd, om hier een dagdeel te kunnen vissen. De Woldstek stelt ook deze keer aas en hengels beschikbaar voor de deelnemers. We starten de dag om 12:30 uur met tekst en uitleg van de organisatie, waarna we rond de klok van 13:00 uur zullen gaan starten met vissen. Dit gebeurt onder leiding van een aantal vrijwilligers. De eindtijd zal rond 16:00 uur zijn. Mochten er vragen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen.

Doe jij ook mee? Geef je dan snel op, want het aantal beschikbare plekken is beperkt.