De competitie van de Mhv is afgelopen!

Dinsdag, 30 juni 2015

De winnaars van de competitie zijn bekend! na 5 spannende wedstrijden zijn de mannen/vrouwen er uit en weten we wie voor dit jaar de "beste" is in zijn categorie.

W. Hilberink en D. Jonkers winnaars competitie MHV Meppel 2015

Na 5 spannende viswedstrijden op de verschillende parcoursen zijn W. Hilberink bij de wedstrijdvissers en D. Jonkers bij de recreanten winnaars geworden bij de competitie witvis wedstrijden van de vereniging. Na vier wedstrijden kon de heer Hilberink bij de wedstrijdvissers eigenlijk al niet meer worden ingehaald. Bij de recreanten was het spannend tot aan de laatste minuut. Dank zij het landen van een ferme brasem door de heer Jonkers bij de recreanten was zijn titel hierna eigenlijk veilig gesteld. De eerste drie voor de einduitslag over de gehele competitie per categorie is dan ook als volgt.

Wedstrijdvissers                                                       Recreanten

1  W. Hilberink        8 Pnt.      20766  gr                   1  D. Jonkers       6 Pnt.   11300 gr
2  A.  Kroes            10 Pnt.        8306  gr                  2   G. Jansen        7 Pnt.   10371 gr
3  M. Spraakman   14 Pnt.      10870 gr                   3   H. Jansen       11 Pnt.    8136 gr

De drie prijswinnaars mochten een enveloppe met inhoud in ontvangst nemen en iedereen werd bedankt voor de sportieve inzet en vooral voor het meedoen ik wil u aankomende tijd dan ook veel visplezier toewensen en ik zie u graag volgend jaar weer terug op de competitie of op 1 van de aankomende wedstrijden.

Uw wedstrijd Secretaris,

G. Spraakman.