02-07-2018

G.Doldersum wint 3e wedstrijd MHV Meppel

Maandag avond ging de derde wedstrtijd van start die gehouden werd bij Baarlo Dekkersland aan het Meppeler diep. 19 deelnemers waren er deze avond van de partij en zoals gewoonlijk werd er om 17.45 geloot om op 18.30 uur te vissen. De plaatsen waren wel weer verdeeld ….zo was het weer de Heer W.Hilberink die een kopplaats pakte...hij heeft zoals zo vaak een gouden handje!!

Het waren deze avond de kleine vissen die gevangen moesten worden om zo toch aan je gewicht te komen …..de vaste stok was deze avond spekkoper door de juiste keuze te maken . Deze eindigden dan ook hoog in het klassement waaronder de heer G.Doldersum die een 1 viste en deze wedstrijd op zijn naam wist te schrijven. Daardoor steeg deze behoorlijk in het klassement. Er werd verder wel vis gevangen maar het was niet denderend!!! Daar er vorige week nog bij de kievit diverse brasems gevangen werden ..lieten het deze avond deze vissen het afweten. Toch wist iedereen vis te vangen en de sfeer was ook bijzonder goed. Om 21.30 uur werd er weer afgeblazen er kon het wegen beginnen.

Uitslag 3e wedstrijd MHV Meppel

1e G.Doldersum 3272 gr.