28-07-2018

G.Spraakman winnaar 2e wedstrijd 50+ MHV Meppel

De weersverwachtingen waren nogal spannend toen de 50+ vissers van de MHV Meppel zich verzamelden aan het parcour van de picknick plaats aan het Meppeler diep, het zou misschien gaan onweren en hier en daar zou een bui vallen. Om 7.15 was iedereen aanwezig en kon het loten beginnen.Nadat iedereen een lot had gepakt kon men de stek opbouwen en kon om 8.00 uur het startsein worden gegeven om te gaan vissen. Het stroomde behoorlijk wat niet nadelig was voor de vangst en er werden meteen al enkele vissen gevangen…...heelaas viel na anderhalf uur de stroom weg en werden de beten ook minder …..en ja je kon er op wachten ..de eerste regen kwam ook al spoedig uit de lucht…..wat voor velen een zegen was ,zo koelde het even lekker af. Het was deze morgen toch wel lekker weer om te vissen. Het waren gelukkig geen grote buien en de paraplu,s werden dan ook weer gouw verwijderd. De bootjes begonnen ook weer te varen wat geen nadeel was voor de vangst ,want de vissen begonnen steeds minder te bijten. Toch kwam er op het eind een winnaar uit de bus de heer G.Spraakman die het meeste gewicht naar boven wist te krijgen met op de voet gevold door D.Jonkers en B.v.Dijk. Om 12.00 uur werd er afgeblazen en kon het wegen beginnen.

Uitslag 2e wedstrijd MHV Meppel 50+

1e G.Spraakman 2684 gr