11-08-2018

G.Spraakman wint 4e wedstrijd 50+ MHV Meppel

Zaterdagmorgen was het weer vroeg toeven aan het water waar de 4e wedstrijd van de 50+ van de MHV Meppel moest beginnen. Het parcour was dit keer aan het Meppeler diep bij dekkers land achter Baarlo. Om 7.15 mocht iedereen weer een nummer loten om zijn of haar plek op te bouwen.
Om 8.00 uur klonk de toeter en het voeren kon beginnen. Al snel bleek dat de vissen geen zin hadden om te bijten...mondjes maat werd er een visje gevangen. De kop plaats nummer 1 waar P.Tanahatoe zat werd na 10 minuten een mooie vis geland ...verder bleef het daar muizen!!! Na 1 uur te hebben gevist op stek 4 en geen beet had gehad besloot ik maar eens te gaan proberen naar de overkant ...dit bleek een goede keuze ….na 5 korven voer en 5 minuten vissen kon ik mijn eerste vis landen een mooie voorn. Daarna bleven de beten volop komen ...geen dikke vis maar wel veel. Op stek 7 waar de heer T,Blei viste werd een giga brasem gevangen van bijna 2 kilo …..dat zijn mooie exemplaren ...deze bracht hem de tweede plaats van de dag. Verder bleef het kleine vis wat de klok sloeg en als je vangt dan vliegt de tijd om. Zo werd er dan ook weer om 12.00 uur afgeblazen en kon het wegen beginnen.

Uitslag 4e wedstrijd 50+ MHV Meppel

1e G.Spraakman 3979 gr.
2e T.Blei 2373 gr.
3e B.v.Dijk 1434 gr.
4e S.Tanahatoe 1293 gr.
5e G.Jansen 1239 gr.
6e P.Jans 990 gr.
7e A.Jonker 844 gr.
8e P.Tanahatoe 826 gr.
9e F.Tanahatoe 710 gr.
10e T.Jonker 585 gr.

G.Spraakman