Van de wedstrijd secretaris

Zaterdag, 9 mei 2015

Aankomend wedstrijd seizoen zal onze nieuwe wedstrijd secretaris de wedstrijden organiseren en verzorgen. Hij heeft er zin in en is gereed om deze nieuwe uitdaging aan te gaan! Voor dat het zo ver is wil hij zich graag aan u voorstellen.

Beste leden,
Mijn naam is Gert Spraakman, sinds begin dit jaar ben ik aangesteld als westrijd secretaris bij de Meppeler Hengelaarsvereniging. ik zal dan ook aankomend seizoen beginnen met het organiseren van de wedstrijden. Dit zijn de 50+ wedstrijden en de wedstrijden voor de recreanten en wedstrijd vissers.
De locaties voor aankomend wedstrijd seizoen staan bij de wedstrijden vermeld.
Het is belangrijk dat u de locaties weet omdat u zich niet van te voren hoeft aan te melden voor de wedstrijden maar dat u op onderstaande tijdstippen aanwezig dient te zijn om mee te kunnen vissen. Der halve als u niet op genoemde tijdstippen aanwezig kunt zijn of om wat voor reden dan ook verhinderd bent neemt u dan even met mij contact op.
Ook wil ik u graag van af deze zijde de regels voor de competitie mee geven zodat u weet waar u aan toe bent.

Competitie regelement

• Avond wedstrijden wedstrijdvissers om 17:45 stekloting op locatie.
  • Avond wedstrijden recreantenvissers stekloting op locatie na de wedstrijd vissers om 18:00 (streeftijd)
  • Vijftig plus wedstrijden is de stekloting om 07:30 op locatie.
  • Eenieder dient op eerder genoemde tijden voor zijn of haar wedstrijd aanwezig te zijn, na de stekloting zal er geen mogelijkheid meer zijn om mee te vissen.
  • Indien u toch later komt en mee wil vissen is dit geen probleem mits u van tevoren even contact met mij opneemt zodat hier geen misverstanden of onduidelijkheden over ontstaan tijdens voor of na de wedstrijd. u kunt mij mailen of bellen onder aan staan mijn contact gegevens ook voor vragen of onduidelijkheden ben ik bereikbaar.
  • De prijzen zullen bestaan uit geldprijzen welke direct na de wedstrijden uitgereikt worden.

Verder mag ik u mededelen dat er van af dit jaar geen inleggeld meer hoeft betaald te worden om deel te nemen aan 1 van bovenstaande wedstrijden. Ook zal er na afloop van de competitie een kleine attentie zijn voor eenieder die heeft deelgenomen aan de wedstrijden.
Nu rest mij niets anders dan u een heel goed en sportief visjaar toe te wensen en ik hoop dat ik u mag verwelkomen bij 1 van de competities of de 50+ wedstrijden!

Mvg,
Gert Spraakman
Wedstrijd secretaris

mobiel: 0615356118
In persoon: dierenwinkel Matavi te Meppel.