klacht van onze controleurs!

Zondag, 10 mei 2015

Beste leden, Onze controleurs zijn er niet alleen voor de vereniging of de visserij maar zijn er ook voor u!

Er is een vervelende klacht van onze controleurs bij het bestuur terecht gekomen. Het blijkt zo te zijn dat er verschillende mensen op de meest onmenselijke tijden onze controleurs bellen omdat er iets gebeurt aan de waterkant dat niet pluis is.
Nu is het zo dat zowel wij als de controleurs uw meldingen hard nodig zijn en ook blij zijn dat u een melding maakt. Nu begrijpt u natuurlijk wel dat ook onze controleurs hun nachtrust nodig zijn en niet 24-7 bezig kunnen zijn met controles. en ik zeg kunnen omdat ze dit het liefst wel zouden doen.
Wat kunt u dan wel doen?
  • Bel gewoon de politie als u iets niet vertrouwd of als u iets ontdekt wat niet door de beugel kan.
  • Als u een vermoeden heeft van stropperij belt u dan het landelijke nummer van stroperij 0900-0388
  • Ziet u iets van dierenmishandeling belt u dan 144 (red een dier)

Als u met 1 van bovenstaande instanties contact heeft gehad dan zouden wij het prettig vinden als u dit aan ons meld zodat onze controleurs dit mee kunnen nemen in hun achterhoofd op moment dat ze controle rondes doen en net als u een extra oogje in het zeil kunnen houden.
Ook als u vind dat er problemen zijn aan een water of dat er op een bepaalde locatie meer gecontroleerd moet worden dan kunt u ook contact met ons opnemen.
Verder gaan onze controleurs starten met late avond/nachtcontroles dus mocht u in de toekomst iets horen of zien terwijl u aan het nachtvissen bent. houdt u er dan rekening mee dat dit 1 van onze controleurs kan zijn.
Wij horen graag van u!

Mvg