De competitie van de Mhv is van start!

Dinsdag, 2 juni 2015

Marijn Spraakman was de winaar van de eerste competitie wedstrijd hij ving ook nog een knappe winde! (zie foto)

Afgelopen weekend zijn de eerste 2 wedstrijden gevist het gaat om de eerste 50+ wedstrijd en om de eerste competitie wedstrijden van de wedstrijd vissers en de recreanten. zie voor volledig verslag de uitslagen van deze wedstrijden ook zullen de uitslagen van de komende wedstrijden hier terug te vinden zijn.
wilt u als nog deelnemen aan 1 van deze wedstrijden neemt u dan contact op met de wedstrijdsecretaris G Spraakman. (meer info bij de wedstrijden boven in de navigatie balk)
Mvg,
Het Bestuur.