G.Spraakman wint 3e wedstrijd MHV Meppel

Dinsdag, 1 augustus 2017

G.Spraakman wint 3e wedstrijd MHV Meppel
De 3e wedstrijd van de 6 georganiseerd door MHV Meppel is gewonnen door G.Spraakman met een gewicht van 5.327 Kg. Ditmaal werd er gevist bij de blauwe brug achter lekkerland . De weersomstandigheden waren optimaal muv .een klein buitje op het eind. 17 man gingen de strijd aan en om 18.30 begon de wedstrijd. Dat het in de koppositie spannend was bleek ook nu wel weer het geval …waren er uitschieters of…waren er verassingen? Niets was minder waar ,de heer P.Jans ..een van de oudsten in het veld ging er deze avond met de 2e plaats er van door met 3.192 Kg…proficiat Piet!!Hier uit blijkt dat de oudere garde goed meedoet in de top. S.Tanahatou wou deze avond iedereen een “stinkpoepie”laten ruiken,hij was dan ook vol goede moed ,alleen op het eind zonder vis zei hij ….dat poepie bewaar ik voor de volgende keer. Zo zat de stemming de hele avond er goed in. Wat maar weer blijkt dat meedoen belangrijker is dan winnen. Om 21.30 uur werd het eindsignaal gegeven en kon het wegen beginnen. Dat het spannend is blijkt wel uit de eiduitslagen waar het klassement elke week weer verschuift.

Uitslag 3e wedstrijd MHV
1e G.Spraakman 5327 Gr