***Lezing Herwin Kwint***

Zaterdag, 23 februari 2019

Interessepeiling lezing Herwin Kwint

***INTERESSEPEILING LEZING HERWIN KWINT***
De Meppeler Hengelaars vereniging wil voor haar leden een lezing organiseren, door niemand minder dan Herwin Kwint. Alvorens wij dit definitief kunnen reserveren en een datum bekend kunnen maken, willen wij via deze weg een interesse peiling doen.

Herwin Kwint geeft een lezing over zijn passie; VISSEN! Ontdek Herwin’s eigenzinnige methodes, inzichten en nieuwste technieken welke uitermate succesvol zijn in het moderne karper én witvissen. Herwin heeft een brug geslagen tussen het moderne karper –en witvissen hetgeen resulteerde in vangsten van enorme hoeveelheden witvis en grote karpers. De lezing is ten aanzien van vorig jaar op tal van punten aangepast en voorzien van sfeervolle beelden over Herwin’s laatste avonturen.

-Op jacht naar de grootste voorns van Europa. Feedervissen op de Ebro rivier Spanje.

-Materiaalkeuzes. Essentiële, feitelijke wetenschap over werphengels. Hoeveel druk zetten we nu eigenlijk op een haak?

-Recordvangst van 134 kilo brasems, zeelten en karpers op een Gronings watertje in 7 uur tijd. De videobeelden liegen er niet om.

-Pellet Waggler en oppervlaktevissen op karper, ondersteund door sensationele videobeelden. Volop actie aan licht materiaal.

-Vissen op het IJsselmeer, is daar tegenwoordig nog wat te vangen? Kwint ging op ontdekking uit.

-Feedervissen op zandafgravingen en monsterbrasems. Iedere regio herbergt veel en grote brasems, maar er wordt amper op gevist.

-Strategieën en denkwijze, de brug tussen karper –en witvissen, anders denken, meer vangen.

-Barbeelvissen tijdens de vakantie in Frankrijk, sfeer alom en volop vis.

-Grote rivierkarpers aan superlicht materiaal, een missie met een gevaarlijk eind.

Zijn er binnen de Meppeler hengelaars vereniging leden die het interessant vinden om deze lezing bij te wonen? Gezien de drukke agenda van Herwin Kwint, zal deze lezing in het najaar van 2019 worden georganiseerd. De lezing zal ongeveer 2,5uur in beslag nemen. Exacte datum, tijd en locatie worden dus bekend gemaakt wanneer er voldoende animo voor een lezing is.

U komt toch ook?

Lijkt het u leuk om deze lezing bij te wonen, laat dan snel van u horen.
Aanmelden als belangstellende en op de hoogte blijven van alle informatie rondom deze lezing, kan door een mail te sturen naar; WebsitebeheerMHV@hotmail.com.