Scheidingslijn Engelgaarde Gewijzigd!

Donderdag, 26 november 2015

Scheidingslijn Engelgaarde gewijzigd!

Per ingang van heden is de scheidingslijn gewijzigd.

Vroeger liep de scheidingslijn van de noord/oost hoek naar de zuid/west hoek maar in overleg met de NNDF (Noord Nederlandse Duik Federatie) is de scheidingslijn gewijzigd en loopt nu van oost naar west. Simpel gezegd van de vissteiger aan de oost kant naar de duikerstrap aan de west kant, zie de plattegrond. Wij willen één ieder verzoeken om daar rekening mee te houden. Het is misschien voor de karpervissers wat meer sjouwen om op de plek te komen maar als je die moeite neemt heb je tijdens het vissen ook minder kans dat je duikers op je plek krijgt. Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Sta je op de steiger dan is het ook geen probleem om een hengeltje naar rechts te gooien. Houd er dan wel rekening mee dat er mogelijk duikers op de plek kunnen komen.

Is er nu geen enkele duiker in de ‘duikzone’ te bekennen dan is het geen probleem om daar te gaan vissen, maar als er duikers komen haal dan je lijnen even binnen of verkas naar een andere plek. Of overleg vantevoren met de duikers in kwestie. Dat scheelt heel veel gedoe en gezeur.

Het is nu eenmaal zo dat we samen met de duikers tot een goed mogelijke afspraken moeten komen omdat we van hetzelfde water gebruiken maken. Wij als bestuur vragen daarom Uw begrip.

Zijn er desondanks toch problemen, meld ze dan via de website bij het kopje ‘contact’.