G.Spraakman kampioen competitie Meppeler Hengelaarsvereniging 2017

Zondag, 20 augustus 2017

G.Spraakman heeft na de laatste wedstrijd van de 6 beslag gelegd op de 1e plaats in de competitie van de MHV Meppel. Na 5 wedstrijden moesten hij en W.Hilberink die allebei gelijk stonden op de laatste dag uitmaken wie er met de titel naar huis ging. Er waren er nog een 3 tal die ook kampioen konden worden , maar dan moesten G.Spraakman en w.Hilberink steken laten vallen. Dit keer werd er gevist t.o. het tuincentrum aan de hoogeveense vaart. De 18 deelnemers trokken om 17.45 een nummer en toefden naar de waterkant . Om 18.30 uur werd het startsein gegeven voor de laatste wedstrijd die ditmaal tot 21.00 uur duurde ivm de prijsuitreiking. Wie er wat ving wist niemand, daar de onderlinge deelnemers nogal ver uit elkaar zaten. Dat er vis gevangen werd was zeker …….maar hoeveel en wie?? Om 21.00 klonk dan ook het eindsignaal en kon de weging beginnen. Al snel bleek dat W.Hilberink niet genoeg vis had voor de titel …Na vele wegingen was het de heer P. BAKKER die met de dagzege aan de haal ging met bijna 4 kilo vis ….PROFICIAT !!.De heer G.Spraakman legde beslag op de tweede plaats wat genoeg was voor het kampioenschap 2017. Op de 5e plaats die ook nog in de race was eindigde deze dag M.Spraakman ,maar deze kwam net een paar puntjes te kort om te stijgen naar de 2e plaats en werd zo 3e ….toch ook een goede uitslag. De heren B.Smid en M.v.Sleen werden deze dag 3 en 4 die ook stegen in het klassement. Al met al was het een zeer geslaagde competitie en kon de prijsuitreiking voor alle 18 deelnemers die allemaal prijs hadden beginnen. Vooral wat geld wat iedereen beaamde dat meedoen belangrijker was dan winnen!!!!

Uitslag 6e wedstrijd MHV Meppel 2017-08-15

1e P.Bakker 3920 gr
2e G.Spraakman 2657 gr
3e B.Smid 2594 gr
4e M.v.Sleen 2309 gr
5e M.Spraakman 1938 gr
6e A.Kroes 1914 gr
7e F.Tanahatou 1844 gr
8e S.Tanahatou 1541 gr
9e J.Keil 1397 gr
10e W.Hilberink 1367 gr
11e P.Jans 1277 gr
12e D.Jonker 1260 gr
13e P.d.Gunst 1020 gr
14e T.Jonker 998 gr
15e G.Jansen 842 gr
16e P.Gelmers 831 gr
17e A.Jonker 590 gr
18e H.Jansen 556 gr

Alle deelnemers bedankt voor het meedoen en tot volgend jaar.

G.Spraakman