Barbeel vissen in de IJssel (koppelwedstrijd)

Donderdag, 5 oktober 2017

In aansluiting op de barbeeldag van 23 september, organiseert de wedstrijdcommissie van Sportvisserij Oost Nederland op zaterdag 14 oktober 2017 een grote barbeel koppelwedstrijd met mooie prijzen. Heb je een VISpas? Dan ben je bij deze van harte uitgenodigd om mee te doen aan dit unieke evenement.<br><br>In koppels van 2 gaan de vissers erop uit om barbeel te vangen vanaf de kant in de IJssel. Er mag overal (voor zover toegestaan volgens de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren) in de hele IJssel gevist worden, maar we hebben ook een aantal vaste trajecten in de buurt van Camping IJsselhoeve in Veessen gereserveerd voor diegenen die liever niet zelf op zoek willen naar een visstek.<br>Opgeven kan per koppel, maar ook individueel. Klik hier voor meer informatie en het online inschrijfformulier.