Marco van Sleen wint eerste comp.wedstrijd MHV Meppel

Donderdag, 28 juni 2018

Marco van Sleen is maandagavond 18 Juni als eerste geeindigd op de eerste wedstrijd van de jaarlijks gehouden viscompetitie van de MHV Meppel. Deze wedstrijd werd gehouden aan de hoogeveense vaart bij de blauwe brug. Om 18.45 melden er 16 vissers aan de waterkant om te loten om daarna hun stek op te kunnen bouwen. Toen iedereen klaar was kon om 18.30 het startsein gegeven worden. Overal op de stekken kon je het geplons van het voeren en het werpen van de korven horen …...de strijd was begonnen. Al snel bleek dat de vangsten in het begin achterwege bleven en pas later werd er hier en daar de eerste vissen gevangen ,waarbij enkele mooie grote brasems! De hele avond door was het toch op de meeste plaatsen niet best en bij veel vissers bleef het aantal ook steken op 1 of 2 vissen. Na 3 uur gevist te hebben klonk het eindsignaal en kon de balans worden opgemaakt. Hier bleek dat stek nummer 15 waar Marco van sleen zat vandaag als winnaar uit de bus kwam. Het zat vanavond wel verdeeld waar de top 3 weg kwam ….zo was de heer Willem Hilberink 2e op stek 8 en de 3e plaats was vanavond voor de heer G.Jansen op stek 2. Al met al was het weer een gezellige visavond . Volgende week word er gevist t.o. de kievit aan het Meppeler diep.

1e M.v. Sleen 5076 gr
2e W.Hilberink 3964 gr