***Kerstgroet***

Woensdag, 18 december 2019

Geacht lid,

Het einde van het visjaar 2019 komt in zicht.

Op zo'n moment is het mooi om nog eens terug te denken aan die ene mooie vangst, of misschien die andere, die het schepnet net niet haalde.

Waar wij als bestuur erg trots op zijn, zijn de positieve geluiden die wij ontvangen. Deze positieve geluiden zien wij terug in ons ledenaantal.

De Meppeler Hengelaarsvereniging, één van de oudste verenigingen van Meppel, groeit nog steeds!

Het vertrouwen van onze leden motiveert ons om van 2020 wederom een mooi jaar te maken.

Natuurlijk kunnen wij dat niet alleen en zijn wij ook vrijwilligers nodig. De vrijwilligers die onze vereniging hebben geholpen, wil ik bij deze dan ook heel erg bedanken.

Namens het bestuur wil ik iedereen hele fijne dagen wensen en een gezond en visrijk 2020!

De voorzitter,
Marcel Laurens.