Corona: beperking sportvisevenementen

Vrijdag, 13 maart 2020

Geachte Leden,

Na aanleiding van de actuele ontwikkelingen met betrekking tot de indamming van het coronavirus in Nederland heeft de Meppeler Hengelaars vereniging in navolging van Sportvisserij Nederland en Sportvisserij Oost-Nederland gevolg aan de oproep van het RIVM en de Nederlandse overheid. Zij vragen alle aangesloten hengelsportverenigingen alle evenementen af te gelasten tot en met 31 maart. Dit advies betreft alle wedstrijden, cursussen en andere evenementen zoals themadagen en vrijwilligersdagen. Andere sportbonden hebben vergelijkbare maatregelen getroffen.

Op deze manier willen wij bijdragen aan het het indammen van het coronavirus en verdere verspreiding van het virus voorkomen.

Wij hopen u voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er zaken veranderen zullen jullie dat via deze weg van ons horen. Tevens kunt u meer informatie vinden op de website van Sportvisserij Nederland

Het bestuur van de Meppeler Hengelaars vereniging.